Stiudieteknik

Sen var det åter tillbaka till dessa flygplan. Och som jag nämt innan läser vi nu underhållningsystem för passagerare.
De andra i min klass har ju gått kurs på lite olika varianter på ett sådant system, beroende på vilket flyggplan dom jobbar med. Men som sagt, i JASen finns det inget. Därför har jag haft lite svårt att hänga med.
Vi har fått ett system utskrivet, så jag tänkte jag skulle plugga lite.
Bland alla papper fanns det 4 st olika blockscheman på samma sak, och jag hade jätte svårt att få en överblick på det hela. Men jag löste det genom att göra ett eget blockschema.



Jag kan säga  att jag inte direkt skyltade med min egen ritade bild. Men när jag tillslut var tvungn att ta fram den för att få svar på en fråga, då brast det i hela klassrummet. Fy fan vad det skrattades, jag tyckt det var skönt att dom skratta, så dom inte bara trodde att jag var en riktig knäppgök.
Nu ska den kopieras och delas ut, alla tyckte det var skitsmart. Men ingen annan hade nog lagt ner de timmar det tog för att rita den. Inte nog att jag fattade bättre, de andra kommer fatta bättre och vi skrattde länge ihop övet detta. :D



Kommentarer
Peter

Vad saknar underhållningssystem? Vi har ju tre stycken stora skärmar. Och det på en enda person! Lyxigt värre =)

Snyggt gjort med blockschemat förresten. Man får så grym koll när allt blir samlat på ett enda papper till slut.

2009-11-10 @ 22:44:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sandra

Cheer level 1.

RSS 2.0